Färga solblekt hår

finapina

Trådstartare
Hej hej! Satte färg i håret igår.Skulle bli lätt mahognyfärgat.MEN eftersom mitt bruna hår är solblekt i vissa toppar efter sommaren blev dessa ORANGEA! Hade inte riktigt trott att det skulle bli så...Borde jag ha tonat håret i min "vinterbruna" färg först och sedan ha haft i ngt rödaktigt? Har inte råd att färga hos frissa a la 1500 kr...
 
Jag har grillat mitt hår vid några tillfällen så jag kanske inte är en helt tillförlitlig källa 🙈 Men när jag färgade mitt näst senast så blev det grönt istället för brunt. Gick emot råden (som vanligt 🙄) och hivade i en billig brun färg köpt på dollarstore en vecka senare och håret sitter fortfarande kvar och ser helt okej ut trots att det var väldigt sönderblekt i topparna. Brunt blev det också 😁
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har mörkbrunt hår som numera färgas för att inte bli grått. Men det blir lätt lite platt och trist i färgen, särskilt på vintern. På...
Svar
2
· Visningar
535
Senast: Tilly_85
·
Kropp & Själ Jag har så svårt att kosta på mig själv... och tänker att här finns säkert bra råd att hämta ❤. Jag har alltid varit snål mot mig...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
6 474
Senast: Asko
·
Kropp & Själ Har haft lite ljusare toppar bra länge nu, och tröttnat på det. Färgade håret hemma brunt i förrgår, men ser i dag att det gamla blonda...
Svar
3
· Visningar
368
Senast: pepp
·
Kläder & Bli fin Jag har mörkt hår, nästintill svart och gjorde en dip-dye färgning för ca 3 månader sedan. Nu har min rosa/röda färg i topparna bleknat...
Svar
1
· Visningar
766
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp