Bukefalos 28 år!

Färgglada kavajer!

_Charlotte_

Trådstartare
Ni som har kavaj i nån lite starkare färg, vilken färg har ni?
Jag har de vanliga färgerna, grå, marinblå, svart och brun, men jag är sugen på en lite färgstarkare. Funderar på röd eller kornblå, eller någon annan färg som jag inte känner till än ;)
Så därför vill jag ha era tips på roligare färger på kavajer, och gärna bilder!
Jag gillar dock inte kritstrecksrandigt eller rutigt, så det behöver ni kanske inte tipsa om ;)
 
Det italienska märket Animo skulle nog falla dig i smaken! :)
De har både kornblåa, royalblåa, röda och rosa kavajer. Dessutom finns det med massa roliga detaljer som nitar, paljetter, mönster på oken bak, blommiga sprundar och liknande.
 
Det italienska märket Animo skulle nog falla dig i smaken! :)
De har både kornblåa, royalblåa, röda och rosa kavajer. Dessutom finns det med massa roliga detaljer som nitar, paljetter, mönster på oken bak, blommiga sprundar och liknande.

Ja, Animo har jag kollat på, och även Spooks. De är snygga!
Tar gärna emot fler förslag också :)
 
Kom på ett till märke; Deserata, tror det är ett belgiskt märke. Gör kavajer i lila, rosa, blått osv. Med bling på!
Har dock ingen personlig erfarenhet av märket.
 
Jag älskar min cerisa Kingsland-kavaj!
13mars24.jpg

Den passar pperfekt till min färglösa häst!
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Det blev massa krångel med den klänningen som jag ville ha så nu måste jag hitta nåtannat. Och det är inte så jätte lång tid kvar så det...
Svar
15
· Visningar
872
Senast: LiviaFilippa
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 287
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 273
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 155
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Var vill vi bo?
  • Svensk politik nr 3

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp