Hurra! Fyra talande gravänder på taket idag. Både skrattande och det där lite mer lågmälda "hö hö hö". Nu kunde jag räkna ut innan jag ens hade klivit upp från sängen att det där måste vara gravänderna som har ett morgonsnack.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu plockade jag fram den här:
![]()
och i den fanns gravand med. Vilket av ljuden det är vet jag inte, men det låter ju helt hysteriskt roligt!
Ska göra ett försök. Boken är toppentrevlig, förresten, men inte kan jag fågelläten bättre för att den står i min bokhylla...Spela in och lägg upp!![]()
Hurihelvetegörjag? Jag har spelat in, men sen?Spela in och lägg upp!![]()
Youtube kanske?Hurihelvetegörjag? Jag har spelat in, men sen?
/Dummare än tåget
Hm, då ska ljudfilen konverteras till video. Eller också filmar jag bokhelvetet?Youtube kanske?
Hurihelvetegörjag? Jag har spelat in, men sen?
/Dummare än tåget
Spelat in på Vocaroo, men vill av integritetsskäl ej ladda upp på Facebook och Vocaroo vägrar ladda upp på vimeo. Jag blir gaaalen.Vocaroo som jag använde i första inlägget kanske?
Nu kanske? @Monstermom ?
Jag lyckades, tjoho! Vi talar inte om hur mycket tid jag lagt på att skapa konton på vimeo, försöka konvertera ljudfiler osv, visst?Ja! Jag tror att det var en sån!
Fast "min" är lite drygare till sinnes och skrattar långsammare och mer hånfullt.![]()
Jag lyckades, tjoho! Vi talar inte om hur mycket tid jag lagt på att skapa konton på vimeo, försöka konvertera ljudfiler osv, visst?
Vilken underbar!Blev ju tvungen att youtuba Näktergalen efter erat snack... Hittade den här "fina" videosnutten...
Appropå modem-skrivmaskinshybrid...