Bukefalos 28 år!

Falsterbo Horse Show - Entrébiljetter?

Martina_m

Trådstartare
Hur brukar ni göra? Köper ni biljetter där? Eller via ticnet?
Det var länge sedan jag var på Falsterbo Horse Show, men då har vi alltid köpt inträde på plats. Men nu ser jag att det går att köpa via ticnet.
Ni som varit där senaste åren, hur har ni gjort? (vilken dag har ni varit där)
 
Ska jag dit måndag till torsdag köper jag på plats men gäller det fredag till söndag har jag köpt innan då köerna ibland är jättelånga och det pallar jag inte med när man väl kommit fram :-)
 
Hur brukar ni göra? Köper ni biljetter där? Eller via ticnet?
Det var länge sedan jag var på Falsterbo Horse Show, men då har vi alltid köpt inträde på plats. Men nu ser jag att det går att köpa via ticnet.
Ni som varit där senaste åren, hur har ni gjort? (vilken dag har ni varit där)
jag gör både och. onsdagen då det är fri läktarplats så köper jag entre på plats, och sista dagen brukar jag ha förköpta biljetter och läktarplats.

brukar i regel alltid se huntingen med min kusin, och GP med några vänner :).
den mesta shoppingen sker på onsdagen då det inte brukar vara allt för mycket folk mitt på dagen :).
 
Ska jag dit måndag till torsdag köper jag på plats men gäller det fredag till söndag har jag köpt innan då köerna ibland är jättelånga och det pallar jag inte med när man väl kommit fram :-)

Gör likadant, har varit med om att läktarbiljetterna varit slut de dagarna. Vill gärna kunna sitta och titta på dressyren och slippa trängas uppe på vallarna....
 
hoppar in i tråden och undrar om någon har en bra områdeskarta där man ser var de olika läktarna ligger och vad de heter? Har googlat en god stund och hittar inget alls. :(
 
hoppar in i tråden och undrar om någon har en bra områdeskarta där man ser var de olika läktarna ligger och vad de heter? Har googlat en god stund och hittar inget alls. :(
Finns på plats :). Är ganska lätt att hitta allt också. Stor grön läktare direkt när man kommer in = stora hopp banan. Går man bara rakt fram förbi hopp läktaren så krockar man med dressyr banan, tar man vänster så är där framridnings banor och går man till höger och följer vägen så kommer man tids nog fram till den nya stora banan där bland annat körningen hålls. Och överallt är det mässa och mat hittar man på flera ställen. Är svårt att gå vilse om man bara vet var huvud gatan ligger :). Allt utgår liksom från den.

Läktarnas namn står tydligt på dem också Så är väldigt enkelt att hitta allt :)
 
Finns på plats :). Är ganska lätt att hitta allt också. Stor grön läktare direkt när man kommer in = stora hopp banan. Går man bara rakt fram förbi hopp läktaren så krockar man med dressyr banan, tar man vänster så är där framridnings banor och går man till höger och följer vägen så kommer man tids nog fram till den nya stora banan där bland annat körningen hålls. Och överallt är det mässa och mat hittar man på flera ställen. Är svårt att gå vilse om man bara vet var huvud gatan ligger :). Allt utgår liksom från den.

Läktarnas namn står tydligt på dem också Så är väldigt enkelt att hitta allt :)
Jo, banorna hittar jag (har varit där också, så det är lugnt), men jag vill veta vad de olika läktarna heter, nu när jag ska beställa biljetter.
 
Beställer du via ticnet så kommer det väl upp en karta där tror jag? Jag brukar alltid sitta på hedin läktaren vänster under tak men där verkar biljetterna redan vara slut.
 
Om jag vill ha en speciell plats brukar jag ringa ticnet, det har funkat tidigare år men då har jag varit ute i väldigt god tid typ första dagen :)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Spanjoren Santiago Varela är internationell banbyggare under 2024 års Falsterbo Horse Show. Han har gjort OS i Tokyo, världscupfinaler...
Svar
0
· Visningar
108
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter När FEI gick ut med att de skulle göra om Nations Cup till League of Nations miste Falsterbo Horse Show sin deltävling. Nu öppnar sig...
Svar
0
· Visningar
193
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Kampen om ryttarna blir hårdare när tävlingarna i världen blir fler. På Falsterbo Horse Show saknas två av Sveriges stjärnor. För att...
Svar
0
· Visningar
721
Senast: Gunnar
·
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 167
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp