Falsterbo - hur gööör man?

mirrorgirl

Trådstartare
Imorgon drar jag och en tjejkompis ner till Malmö för att gå på Falsterbo horse show på lördag. Hört från flera att det är världens fest, men vart då? Hur då?
Hur gör man? Ska man åka dit på dagen och sen hem å fixa sig å komma tillbaka, eller?

Känner mig helt clueless... :confused:

Hjälp?

Imorgon drar jag och en tjejkompis ner till Malmö för att gå på Falsterbo horse show på lördag. Hört från flera att det är världens fest, men vart då? Hur då?
Hur gör man? Ska man åka dit på dagen och sen hem å fixa sig å komma tillbaka, eller?

Känner mig helt clueless... :confused:

Hjälp?

Kanske är något av det här?
http://falsterbohorseshow.se/party-private-lounge-night-club-2/

Men jag skulle tro att man behöver förboka platser till det?

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 938
Senast: Bullen22
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
4 134
Senast: malumbub
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 547
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 952
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31