Någon som vet var man kan hitta Mias Rs-paddar? Ska dit imorgon och sällskapet vill helst slippa springa och leta i en evighet, haha :D

Någon som vet var man kan hitta Mias Rs-paddar? Ska dit imorgon och sällskapet vill helst slippa springa och leta i en evighet, haha :D

Marietorp, gula tältet vid dressyren, såg jag hos. Gå direkt till höger när du kommer in i tältet och sen låg dom på hyllan mitt emot tränsen.

image_zpscpf792fe.jpeg

Han fick prova sin nya grimma idag med :) trodde den skulle behöva "växas i" lite men han var visst större än jag trodde :D

Blev inte jättemycket shopping för mig i år, men jag är nöjd med det jag hittade. Fyndade bland annat en Charles Owen wellington classic för 1200 kr (!!!) och ett Globus regntäcke för 250 kr.

@Fiorano Man kan verkligen aldrig få för många schabrak. Min sambo frågade den här gången -Vilka ska du slänga nu?

Jag köpte:
Anna Scarpati dressyrschabrak, vitt med brun passpoal och brunt kantband (hur fint till min bruna tweed kavaj? :D) 50%
Anna Scarpati hoppschabrak, duvblått med marin/rosa passpoal och grå kantband 50%
Zebramönstrade sporremmar 50%
Rosa tävlingsskjorta från Anna Scarpati 50%
Brunt stickat skärp från Anna Scarpati 50%
Ett par örhängen med bling fullt pris!
Linneskjorta ljusblå Gina Tricot Gratis!
Grå sweatshirt Gina Tricot Gratis!

Liknande trådar

Utrustning När jag jobbade i stall för 10+ år sedan så tyckte jag att Mountain Horse ridkängor i denna modell Var oslagbara under den varma delen...
Svar
1
· Visningar
247
Senast: Jeps
·
Utrustning Tjo, är denhär fett misslagoma årstiden nu, när grusvägarna tinat fram, men hage är fett snöig och isig än, och gården bara bitvis isig...
Svar
6
· Visningar
568
Senast: Shixle
·
Utrustning Jag köpte för dryg månad sedan en Lister Eclipse och använde den för första gången idag, ville ha en riktigt bra maskin efter att i alla... 2 3
Svar
44
· Visningar
1 306
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
723
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V