fältävlanskortet

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare Illen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 891
I

Illen

heej!
jag tänkte ta fältävlanskortet och undrar var någonstans man kan hitta olika ställen där man kan ta det. Jag bor i Göteborg
:banana:

Sv: fältävlanskortet

Säve? Där tog jag mitt iaf, gick smidigt och enkelt!:)

okej, det öåter ju nära och bra!
vart hittade du infon om den? ringde du och frågade eller är det ngn speciell tränare som håller till där?

Hmm, var nått år sedan jag tog kortet, och då var det mamma som ordnade allting, så jag vet inte riktigt...:o

Dom kanske har en hemsida?:D
Det finns en tränare där som var med när vi gjorde kortet, och har tränat för henne ett par gånger efter det på både Säve och Sämsholm.:) Vet inte om man får skriva namnet här riktigt...?

Liknande trådar

Islandshäst Hej! Jag undrar om det är okej att jag rider islandshäst? Jag är 163 cm lång och väger 63-65 kg. Jag googlade och fick fram olika...
Svar
7
· Visningar
813
Senast: Edla
·
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
508
Senast: Freazer
·
Utrustning Min unghäst blir tre år iår och av olika anledningar är jag inte så sugen på att sko henne traditionellt, inte just nu iallafall. Men... 2 3
Svar
59
· Visningar
2 489
Senast: skiesabove
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
749
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka