fälttavlands kort i västernorrland?

LaQuent

Trådstartare
Någon som vet om klubbar runtomkring Västernorrland(sundsvall´s hållet) som har så att man kan ta fälttävlands kort!?

Sv: fälttavlands kort i västernorrland?

Det finns inte en enda aktiv fälttävlansbana i hela Västernorrland :(

Men du har inte så långt till Tjärnterrängen, mellan Hammarstrand och Bispgården ungefär. Där finns en privat jättefin bana, de brukar ta dit tränare några gånger per år och även ordna prov för fälttävlansmärket.

Annars är det nog Åsarna, Bollnäs eller Hofors.

Vi kommer börja bygga lite hos mig i Ö-vik till våren och förhoppningsvis får vi ihop så att vi kan hålla träningar här i sommar, men jag tror inte att det kan bli någon märkestagning i år.

Liknande trådar

Gnägg Hej, Har letar överallt efter grönt kort kurs, i Skåne gärna så nära Hörby / Lund som möjligt. Verkar inte finnas något nu inom de...
Svar
1
· Visningar
143
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 654
Senast: Mirtai
·
Fordon Jag har precis köpt mig ovanstående bil. Min första Hyundai. Med bilen finns bara den tjocka instruktionsboken. Ska det inte finnas en...
Svar
3
· Visningar
136
Senast: dobbis
·
Hemmet Vi har idag en pytteliten altan utan tak. Vi funderar på att bygga om den, göra den större och på med ett tak. Problem: borrhålet för...
Svar
14
· Visningar
826
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka