Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Här är bilder från Willes och mitt livs andra träning. Bilderna är tagna från filmer, så därför kan de vara lite suddiga!
Framhoppningshindret var alldeles för lågt
Förutom de sista bilderna på parkbänken hade jag nog vågat hoppa samtliga med min prilliga pålla
Än finns det hopp för mig också Jag lovar att jag ska bifoga bilder när jag väl kommer iväg på träning.
Antagligen kommer ni skratta er fördärvade men det bjuder jag på
Visst är det Bränntomt ni är på?
Där var jag i somras o skuttade fälttävlanshinder
Var också uppe till Ponny-Sm:et o glodde på fina ponnys
I röda stugan till höger i coffeinbilden har jag bott
Klart du vågar hoppa dem! Det var skitkul! Och bänken var inte alls farlig, visst, jag var lite skraj för hur hästen skulle reagera, men ramade man bara in honom fint så skuttade han över!
Japp det var på Bränntomt! Jättefin bana verkligen! Särskilt nere i dalen där trappan och vattnet var! Många hinder var iofs ponnyhinder, i coffin så var det ponnyavstånd t ex, min stora älg fick ta pyttesteg
Haha ja de där är min stjärna.
D ponny som jag köpte som 6 åring, hon fyllde 16 i torsdags och står fortfarande i mitt stall
Har två avkommor till henne oxå men platsbristen gör att jag inte kan ta fler föl just nu.
En otrolig tiger i terrängen , bangade inte för nånting. Gick lag sm 2000 med bettibets som lagledare och SM 2001 i bollnäs.
Första bilderna, första träningen på min pärla. Ursäkta sitsen
Men vatten var ingen favorit och det krävdes bara lite övertalning så hoppade hon, när man minst anade det, och så stort du inte hade tänkt dig.