Fälttävlans historia!

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare Zirocco_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 2 390
Z

Zirocco_

Hej! jag skriver ett arbete om fälttävlan i skolan nu, och jag undrar om någon vet någon bra hemsida med information om fälttävlans historia, eller vet något själva? Jag vet att det är en gammal militärgren, men mycket mer än så vet jag tyvärr inte..

:confused:

Sv: Fälttävlans historia!

Har precis samma problem som du fast jag skriver ett fördjupningsarbete om hoppning. Kolla på biblioteken där brukar det finnas något iaf..:d

Sv: Fälttävlans historia!

Jag har skrivit om både hoppningens och fälttävlanshistoria, ett tips är att kolla i typ ridläraböcker från förr.
Det är verkligen roligt och man får veta hur de ville de skulle se ut då.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 330
Senast: Äpplet.
·
Skola & Jobb Hej! Jag håller på att leta arbete efter att ha läst klart på universitetet. Ingenjör som inte är renodlat datainriktad, men med väldigt...
Svar
10
· Visningar
796
Senast: Anna-Bella
·
Kropp & Själ Trigger varning om psykisk ohälsa. Kort fattat historia, så har jag sen redan som barn mått dåligt till och från. Problem med skolgång...
Svar
18
· Visningar
1 258
Senast: Rosett
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 344
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31
  • Hönstråden II