Fälttävlans-VM 2022

Bukefalos 30 år!

Jag har just sett klart, fick saker inplanerade under gårdagen så har inte öppnat något som kunnat avslöja resultatet innan jag såg det själv.

Så mycket fina ritter under helgen! Hade verkligen unnat Jung att få det där guldet men han vinner ju så ofta ändå 😂 superkul för Ingham!

Jag har just sett klart, fick saker inplanerade under gårdagen så har inte öppnat något som kunnat avslöja resultatet innan jag såg det själv.

Så mycket fina ritter under helgen! Hade verkligen unnat Jung att få det där guldet men han vinner ju så ofta ändå 😂 superkul för Ingham!
Samma här, jag såg precis färdigt och har fortfarande skyhög puls efter vändningen där på slutet! Trodde verkligen inte att han skulle peta sista!

Ändå nöjd med att ha lyckats undvika spoilers hela dagen :D

Samma här, jag såg precis färdigt och har fortfarande skyhög puls efter vändningen där på slutet! Trodde verkligen inte att han skulle peta sista!

Ändå nöjd med att ha lyckats undvika spoilers hela dagen :D
Samma här! Insåg också hur ofta jag slentrianöppnar Instagram…

Hoppas bara att Oliver Townend rider lite lugnt sen. Han är väl världsetta (?) men tycker inte han förvaltar det privilegiet & ansvaret så väl alltid, pressar sina hästar på ett oschysst sätt emellanåt.
Det är ju delvis för att typ ingen GJ i världen vågar ge honom och vissa andra toppnamn en varning..

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka