Fälttävlansläger!

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare WendyoHades
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 163
W

WendyoHades

Hej alla små brudar och små pojkar:D
Jag ska gå på fälttävlans läger den 10/8 till den 14/8.
Hofors fälttävlans läger och jag vill gärna lära känna någon innan!
Med B-tränare, och det ska verkligen bli jättekul!
Så svara om du också ska dit eller om du ska på något annat!!:rofl:

Kram
Filippa.:crazy:

Sv: Fälttävlansläger!

hej!

ska anmäla mig till läger på sämsholm 6-9 juli, om det finns platser kvar! var ligger Hofors? kanske kan åka dit me!

mvh
elodtgg

Det är en bit från Västra Götaland till Hofors.... fråga Novali som precis åkt :angel: men självklart är du välkommen och vill du slita hårt och hoppa på en fin bana kan det vara resan värt ;)

Så en liten rättning WendyoHades
Nån B-tränare träffar du inte i Hofors utan en C-tränare men det gör nog ingen större skillnad :angel:

Ohh, jag har precis varit på fälttävlansläger i Hofors! :) Kom hem i torsdags! Det var verkligen jätteroligt, vi hade hur kul som helst! :banana:

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag var och lämnade prover i slutet på januari pga min ME-diagnos. I slutet på förra veckan signerades mina provsvar av läkare, dock...
Svar
8
· Visningar
681
Senast: corzette
·
Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
727
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att... 2
Svar
23
· Visningar
2 291
Senast: Kajsalisa
·
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 489
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Retrievertråden
  • Valp med diarré?