Fälttävlansskydd

My Horse and I

Trådstartare
Hej,
skulle vilja ha tips för var jag på nätet kan köpa bra fälttävlans skydd
dom ska vara lätta och helst inte kosta skortan..Till halvblod

Tack :)

Sv: Fälttävlansskydd

Jag har kollat på (som det verkar) de populära N.E.W.-skydden. Kostar något mer kanske runt 800:- men de verkar lätta och smidiga. I alla fall framskydden.

Bak tycker jag ser väldigt höga ut. Är det någon som använder dessa som kan säga om hästarna trivs med så höga skydd. Det är lite-modellen jag tittat på.

Sv: Fälttävlansskydd

Jag har kollat på (som det verkar) de populära N.E.W.-skydden. Kostar något mer kanske runt 800:- men de verkar lätta och smidiga. I alla fall framskydden.

Bak tycker jag ser väldigt höga ut. Är det någon som använder dessa som kan säga om hästarna trivs med så höga skydd. Det är lite-modellen jag tittat på.

Mina hästar har trivt väldigt bra med dem, både bak och fram. ;) Hade först ett par med ludd i men de blir så varma... :crazy:

Nu har jag dock lyxat till mig och investerat i Dahlmar eventing skydd. :d De har skena både frammåt och bakåt på både bak och framskudd. De är jättelätta och har ventilation. Skyddar bättre än new, tycker jag. Helt klart mina favoriter!!! :D I sverige finns dem på www.rytteriet.nu

Senast ändrad:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag ska införskaffa mig en ny transport och behöver råd på vilken jag ska söka efter. En totalvikt på max 1500kg, en lastvikt så...
Svar
4
· Visningar
285
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 218
Senast: sweep
·
Kläder & Bli fin Tänkte inhandla en ny plattång. Eller hair straightener verkar de heta numera. Den ska i första hand vara till för att locka mitt långa...
Svar
12
· Visningar
746
Senast: MissFideli
·
Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
5
· Visningar
526

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka