Får inte bort tidigare besökta sidor

Madick

Trådstartare
Min dator har nu Explorer 8 och jag håller på att få bryt! Om man trycker på pilen i adressfältet finns det "tidigare" och "favoriter". Vilka som ligger i tidigare verkar vara något datorn har bestämt helt själv, för det är inte där jag varit nyligen, och varje gång jag startar om explorer så är det samma sidor som ligger kvar, trots att jag kört ta bort historik flera ggr.

VAD är det för fel på detta idiotprogram? Vad är det för ologisk grej jag missat?

Sv: Får inte bort tidigare besökta sidor

Under verktygsikonen (långt till höger) finns samlat inställningar man kan göra. Ganska tydligt också för en gångs skull.:laugh:

Nu har jag gått igenom alla alternativ och det hjälper fanimej inte. Det är platser/sökningar från oktober som ligger kvar och envisas, mindre lämpliga sådana om barnen använder datorn om du förstår vad jag menar...

HAHAAA! Hittade! Det var nån mystisk kryssruta i Komplettera automatiskt. Fast varför den valt att behålla just de här sidorna förstår jag inte...

Liknande trådar

IT & mobiler Min dator dog i februari och sedan dess har den vägrat starta. I går äntligen fick jag den "lagad" av en snäll kille och det som var fel...
Svar
8
· Visningar
1 758
Senast: Araminta
·
Hästvård Jag har en valack som jag köpte för snart tio månader sedan. Han elva år och är en trevlig och välutbildad häst men med ett sjusärdeles...
Svar
19
· Visningar
2 457
Senast: -Catherine-
·
IT & mobiler Vad kan vara fel? Vad kan man göra? Min dator har börjat leva sitt eget liv :crazy: På senare tid har den börjat öppna...
Svar
4
· Visningar
1 107
Senast: DancingFox
·
C
IT & mobiler ska sälja min dator och jag vet ju hur man tar bort cookies och tidigare sidor osv men hur tar man bort så det inte kommer upp om man...
Svar
4
· Visningar
1 061
Senast: Laban
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025