Får jag tävla Regionalt?

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Cheeky_nicke
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 197
C

Cheeky_nicke

Flytta den om den ligger fel!

De är så att snart ska jag tävla!
De är en 3 Dagars tävling Första dan är de Lokalt och dom andra 2 Regionalt.
Jag har tävlat Lokalt 3 Gånger. Första Gången Var de Hoppning LD LC Andra Gången var de LC:1 Dressyr. 3 var de LC LC. 3 Gången kom jag 2. Nästan alla gånger har jag kommit utanför placering.

Men får jag starta Regionalt:confused:
Eller måste jag har startat vissa klasser innan?
I den regionala jag tänkte vara med i så är de LC Som jag ska hoppa :)

Hoppas Nån Svarar :D
Ha De Bra M.V.H :love:

Sv: Får jag tävla Regionalt?

Du får starta regionalt om du har löst licens för det.

Min första tävling var Regional LB, så det är nog inga problem.

Eftersom det är ponny du rider antar jag att du är junior och därför är det juniorlicens du behöver för att starta regionalt. Har du tidigare bara ridit lokalt kan det hända att det är en lokal licens du har. Läs på www.ridsport.se under tävling.

Kval krävs först för att starta MsvB, då du behöver 5 felfria grundomgånger i LA, eller 10 poäng tagna i LA.

Tack så jätte mycket för alla svar :D Nu vet jag :D

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 542
Senast: hhere
·
Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
998
Senast: Blyger
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 773
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 476
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka