Får man länka till andras off. bilder?

C

Curly

Om det finns en offentlig hemsida där folk lägger sina bilder som de kan länka till och andra kan se (msn t ex). Får man länka till deras bilder härifrån då för att visa en speciell bild?

Hittade nämligen en hemskt rolig bild jag vill visa andra och den är officiell. :D
 
Sv: Får man länka till andras off. bilder?

Curly skrev:
Om det finns en offentlig hemsida där folk lägger sina bilder som de kan länka till och andra kan se (msn t ex). Får man länka till deras bilder härifrån då för att visa en speciell bild?

Hittade nämligen en hemskt rolig bild jag vill visa andra och den är officiell. :D

Nej inte utan tillstånd från den som lagt upp bilden.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 501
Senast: karl_h
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 819
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 625
Senast: MML
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 146
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp