Får man..

Sv: Får man..

Men var i TR står det att ponnyryttares skjortor måste vara långärmade?
Det blir ju lika absurt som med prispengarna, rider samma person häst får h*n rida i kortärmat men inte på ponny. (Där fallet är kortare ;) )

Ne men det kanske inte är så. Jag har faktiskt inte kollat upp det så noga. Men var på en regional ponnyhoppning och det var jättevarmt, så sa domaren att det var okej att rida i skjorta, kortärmad var oxå okej, men helt långärmad. Då var det en mammam bredvid mig vars dotter hade en kortärmad skjorta, men dotterna fick inte rida i den för sin mamma. Som blev sur när domaren hade sagt att det var okej med kortärmad eftersom man enligt henne inte fick rida i det.
Men jag vet inte.

PÅ hästtävlingar jag har vart på har jättemånga (inkl. jag) ridit i kortärmad när domaren sagt att det var okej att rida i skjorta och h*n har inte sagt ngt alls om det.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Har du någonsin drömt om att rida ett riktigt mästerskap - med mästerskapsstämning, internationella banbyggare och en härlig atmosfär...
Svar
0
· Visningar
75
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Är du ungdomsryttare och tävlar hoppning på hög nivå? Eller har du kanske elever i någon av hoppningens trupper eller på SM-nivå? Då ska...
Svar
0
· Visningar
42
Senast: Gunnar
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 333
Dressyr Vad är era bästa tips för att peppa ridskoleryttare (eller tävlingsovana privatekipge) att våga anmäla sig till klubbtävlingar i dressyr... 2
Svar
27
· Visningar
2 131
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sytråden del 4
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Pyramider i Sverige

Hund, Katt, Andra Djur