Lite kräks och mens kan väl också få vara okej.kiss och bajs och toapapper - INGET ANNAT!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lite kräks och mens kan väl också få vara okej.kiss och bajs och toapapper - INGET ANNAT!
Lite kräks och mens kan väl också få vara okej.Om man inte har ätit torv.
Allt som har passerat kroppen plus toapapper.Lite kräks och mens kan väl också få vara okej.Om man inte har ätit torv.
Dålig plast.
Det gäller ju bara några timmar.
Max 12h, gissningsvis så behöver man inte kissa direkt efter kl 07.00.
Alltså, jag skulle lätt kunna hålla mig om jag behövdeJa, det är klart. Biltema har säkert mycket bättre plast som inte tar åt sig. Och att behöva gå på toa mellan 7 och 8, vem gör det liksom? Ingen i Sverige i alla fall.
Alltså, jag skulle lätt kunna hålla mig om jag behövde![]()
Min Biltemahink kan jag ju använda till kompost om den tar åt sig lukt. Jag kan rapportera i morgon hur det gick med det.Ja, det är klart. Biltema har säkert mycket bättre plast som inte tar åt sig. Och att behöva gå på toa mellan 7 och 8, vem gör det liksom? Ingen i Sverige i alla fall.
Jag har aldrig påstått att någon skall hålla sig utan att det finns andra lösningar.Men ser med fasa hur vissa tycker att "det ar ju bara pa dagen" och "Man far halla sig". Men om jag tanker tillbaka skulle nog jag ha kunnat saga det nar jag var sa frisk som jag ser ut.
Vad skönt att jag inte är ensam om att ränna på toa och kissa typ hela tiden!Inte jag. Har haft stressblåsa och är ibland jättekänslig efter det. Kan gå på toa 3 ggr på 1 h ibland och inte på hela dagen en annan.
Jag har aldrig påstått att någon skall hålla sig utan att det finns andra lösningar.
Nog borde du klara av en campingtoa?
Om det hade gällt en hyresrätt så hade hyresvärden haft ett visst ansvar men nu så handlar det om en bostadsrättsförening där de boende äger fastigheten kollektivt. Där så är de boendes egna ansvar mycket större och man får acceptera att hitta egna lösningar.
Toalettstol med hink under används i vården, det fungerar nog alldeles utmärkt.
https://scandihills.se/produkter/38...MIxsXq1oSN7gIVxNmyCh3hPg0NEAQYFCABEgLSl_D_BwENu vet jag inte vad en "camping toa" (portapotty?) innebar i Sverige, men jag har absolut inga problem med att anvanda mulltoa, portapotty, eller
Jösses. Du verkar tycka det är väldigt jobbigt att folk vill ha ett bättre alternativ än en bajshink?
Samma här!Jag skulle hundra gånger hellre skaffa en egen kemtoalett än dela bajamajor med alla grannar. Kemtoa är fräscht om man tömmer den i rimlig tid. Jag använde det i flera veckor i somras när jag renoverade badrummet, inga problem vare sig för mig eller barn. Campingtoa är billigare och kanske mindre trevligt, men det borde väl inte vara ett jätteproblem kan jag tycka. Det är liksom ens eget avfall bara.
Om man är riktig petig och rik så är ju hotell ett alternativ. Eller sommarstugan eller som jag som kan åka till mitt andra boende.Det är ju inte en åretruntbajshink. Inte ens en dygnsbajshink. Det är en bajs och kissehink man kan använda under dagtid -5 dagar-när man får den stora förmånen att avloppet lagas.
Vad är då bättre alternativ? hotell?
Det är ju inte en åretruntbajshink. Inte ens en dygnsbajshink. Det är en bajs och kissehink man kan använda under dagtid -5 dagar-när man får den stora förmånen att avloppet lagas.
Vad är då bättre alternativ? hotell?