Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag tycker det är snyggast med varma färger, både starka och milda färger kan passa beroende på hästens nyans. Min systers ponny är väldigt röd/orange eldig färg, han passar väldigt bra i klarblått, marinblått, ljusblått, mossgrönt, brunt, beige och svart tycker jag Rött, rosa, orange osv skär sig något enormt med hans färg men är hästen en "dassigare" fux så kan det i enstaka fall vara fint. Creme är också väldigt fint och så vitt såklart men det är lite tråkigt
Trädgård & Växter Hjälp önskas 😊
Jag har på två ställen i min gräsmatta stora stenbumlingar som sticker upp bara lite lite, men tillräckligt för att...
Kläder & Bli fin Förra året var jag och partnern ute och snorklade i sjön flera gånger. Det var underbart. Jag insåg dock snabbt att han i sin svarta...
Övr. Grenar Här tränas det på! Fokus för Katt är fda dressyren just nu och att stärka galoppen så vi är redo för LA/MsvB nästa år. Zacke gör det han...