färg på ridbyxor

Sv: färg på ridbyxor

Skitsnygga ju!!! :love: Men lite dyyyra... hehe, jag får spara!

Är dem sköna? "Vävda" eller mjuk bomull?
Finns dem i helskodda också?

svart elr blå eller brunrutiga :d
Är svag för olika nyanser av blått eller grått! Beige, brun eller svart funkar alltid. Om du vill ha mer utstickande färg skulle jag satsa på ett par snygga ljusblåa!

De är toksköna! :love: Har inte kollat lapparna men det känns som att de är i något stretchigt bomullsmaterial. Alltså inte samma "syntetiska" material som pikeurbyxorna är i utan något lite tjockare med mjukare känsla. De håller formen bra också. Det blir inga hängknän trots att jag suttit med dom i soffan (när inte sambon är hemma :angel:) med helt böjda knän i flera timmar.

De är toksköna! :love: Har inte kollat lapparna men det känns som att de är i något stretchigt bomullsmaterial. Alltså inte samma "syntetiska" material som pikeurbyxorna är i utan något lite tjockare med mjukare känsla. De håller formen bra också. Det blir inga hängknän trots att jag suttit med dom i soffan (när inte sambon är hemma :angel:) med helt böjda knän i flera timmar.

Hehe låter som att en del andra älskar sina ridbyxor kanske lite väl mycket och är lite lat ;) ..skönt att man inte är ensam :D

Brukar rida på morgonen de dagar jag är hemma och orkar då inte byta om ibland när jag kommer hem. Förutom de dagar jag har råkat ta på mig nåt par ridbyxor med hög minimidja... då åker de av så fort jag kommer innanför dörren :devil:

Kanske lite OT men:
Provade de röda Kyra K byxorna igår och de satt skitbra och var jättesköna!:banana:

Liknande trådar

Utrustning Ni som har lite större storlekar på ridbyxor vart köper ni dem? Jag har kikat på hööks hemsida men hittade inte många ridbyxor där som...
Svar
7
· Visningar
595
Senast: Kristall10
·
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 365
Senast: Silje
·
Utrustning Vi behöver en tråd här också! Vad hoppas ni fynda? Jag ska till SIHS och hoppas göra något fynd på mässa även om jag egentligen inte... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 575
Senast: DarkInNight
·
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka