Färg på tävling?

Sv: Färg på tävling?

Den sidan sitter och tittar på lite och visst jag tycker att det är jättegulligt med sån färgglad utrustning på små ponnier men sätter jag ngt sånt p min häst så ser han ännu mer ut som en ponny :angel: Annars om jag väljer typ marinblå eller ngt så kan man ju även hitta benskydd i den färgen där med ;)

Sv: Färg på tävling?

På träningstävling (dressyr) som jag ska på kommer pålle o jag nog se ut såhär: http://i94.photobucket.com/albums/l109/_aprilia_/Sluggo/HPIM2695.jpg (bild från april 07)

På träningstävling i hoppning kommer vi vara lite mer matchande. ;)

Pålle:
HdR allroundsadel, brun
Träns, brunt
Cremefärgat schabrak med guldpasspoal
gråa eskadronskydd + svarta boots fram

Jag:
grå eurolitehjälm
långärmad tröja (cremefärgad) + säkerhetsväst racesafe
gråa ridbrallor med svart skoning
Jacson lyxleggings, bruna
CRW jodphurs, bruna
svarta ridhandskar

Liknande trådar

Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 218
Senast: Capybara
·
Utrustning Hej jag söker tips på kläder som inte ger mig och hästen statisk elektrisitet. Jag har förstått att syntetiska material går bort och att...
Svar
0
· Visningar
142
Senast: Islaend
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
412
Senast: Freazer
·
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 410
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka