JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Sv: Färg på tävling?
Den sidan sitter och tittar på lite och visst jag tycker att det är jättegulligt med sån färgglad utrustning på små ponnier men sätter jag ngt sånt p min häst så ser han ännu mer ut som en ponny
Annars om jag väljer typ marinblå eller ngt så kan man ju även hitta benskydd i den färgen där med
Sv: Färg på tävling?
På träningstävling (dressyr) som jag ska på kommer pålle o jag nog se ut såhär:
http://i94.photobucket.com/albums/l109/_aprilia_/Sluggo/HPIM2695.jpg (bild från april 07)
På träningstävling i hoppning kommer vi vara lite mer matchande.
Pålle:
HdR allroundsadel, brun
Träns, brunt
Cremefärgat schabrak med guldpasspoal
gråa eskadronskydd + svarta boots fram
Jag:
grå eurolitehjälm
långärmad tröja (cremefärgad) + säkerhetsväst racesafe
gråa ridbrallor med svart skoning
Jacson lyxleggings, bruna
CRW jodphurs, bruna
svarta ridhandskar
Utrustning
Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan...
2
3
Utrustning
Hej jag söker tips på kläder som inte ger mig och hästen statisk elektrisitet. Jag har förstått att syntetiska material går bort och att...
Utrustning
Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel.
Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Utrustning
Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela...
2
Sängproblem...
Hemmet Kan du byta ut din hemmasäng mot den du har på landet, åtminstone till en början?
Maken klagade länge och väl på sin (dyra) säng (vi...
Motacilla
Alldeles nyss
Eurovision 2025
Kultur Vi har sett båda semifinaler nu, men inte röstningen, så vet inte vilka som åkt ut.
Men de enda som fick över 5 poäng av mig (av tio)...
strawberrysylt
9 minuter sedan
Störiga saker vi stör oss på, del 39
Tjatter Stör mig på:
*Magkatarr
*Kaj. Eller inte på Kaj i dög men på bidraget. Mina öron blöder.
*På att Israel får delta. Hur kan man bortse...
Lilla
11 minuter sedan
Svar: 1 744
Visningar: 89 147
Allmänt