Färg på Treadstone-träns

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare SanchoPancho
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 988
S

SanchoPancho

Ni som har Treadstoneträns, vad heter den mörkbruna färgen? Finns både Oak bark och teak. Är ute efter det chokladbruna!

Sv: Färg på Treadstone-träns

Teak är mer rödbrunt och oak bark är mörkare brun.

Fick svaret från försäjlarna att oak bark är rödbrun, teak är mellaning mellan "privibrun" och tabacco". Privibrun är tydligen mörkast men tränset jag vill ha finns inte i det men jag VET att det finns för jag har sett det. Någon som har ett treasstoneträns som är mörkbrunt och vet vad färgen kallas?

SE61128.jpg

Jag hade dethär tränset. Enligt hästshoppen är det Privibrunt.
Men du kanske var ute efter en annan modell?
Vill bara varna för att det var dåligt färgat och fick samma färg som den hårda rullen på toapapper efter första störjningen :smirk: Fick ett nytt, men det var likadant. Sidorna på remmarna är bara målade, så de släpper vid minsta påfrestning (t.ex. när man trär remmen genom spännet)

Liknande trådar

Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 201
Senast: Capybara
·
Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som... 2
Svar
31
· Visningar
2 216
Senast: Reshästen
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 417
Övr. Katt Vad tusan är det för färg på mitt yrväder ?:) mörkt ansikte,mörka tassar. Undersida svans lite randig. I visst ljus svart/grå, i annat...
Svar
7
· Visningar
768
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka