Färg till fjording?

Sv: Färg till fjording?

När jag hade fjording för ett par år sedan hade jag RÖTT till henne.
Så snyggt, detta var dock innan rött blev lite av en inne färg..

8873668.jpg

tror det var nån här inne på buke som hade cerise till sin musblack. riktigt snyggt. jag är annars motståndare av rosa i alla dess former, men det var riktigt läckert :d

När jag hade fjording för ett par år sedan hade jag RÖTT till henne.
Så snyggt, detta var dock innan rött blev lite av en inne färg..

8873668.jpg

Gud va snyggt :-). Rött passade faktiskt bra. Ena fjordingen ska nog få ha de ;-). Har 5 rid bara, 2 föl, en pensionär och 2 ung hästar att klä i olika färger :-P

tror det var nån här inne på buke som hade cerise till sin musblack. riktigt snyggt. jag är annars motståndare av rosa i alla dess former, men det var riktigt läckert :d

Har funderat på att testa rosa. Rosa är min favorit färg men har inte varit säker på ifall de passar :-P

Rosa absolut!! Jag har rosa till min skimmel och fjording skulle passa jättebra i det oxå!

Jag hade mycket rött och svart till min gammelman. Han var så fin i det. Tyvärr har jag inga foton kvar.

Men det var jättesnyggt, hade allt i svart med röda detaljer/kantband osv.

Åhh gul och musblacka hästar passar ju i nästan allt :)

Musblack och ceriserosa är sjukt snyggt :love:
Musblackar passar även väldigt bra i vinrött och svart såklart :)

Gulblack passar ju väldigt fint i rött, mossgrönt, ljusrosa, brunt och svart :)

Jag hade mycket rött och svart till min gammelman. Han var så fin i det. Tyvärr har jag inga foton kvar.

Men det var jättesnyggt, hade allt i svart med röda detaljer/kantband osv.

Ja har ett pannband i rött och svart :-). Har inte testat de på någon av dom men kan ju börja använda den då :-)

Åhh gul och musblacka hästar passar ju i nästan allt :)

Musblack och ceriserosa är sjukt snyggt :love:
Musblackar passar även väldigt bra i vinrött och svart såklart :)

Gulblack passar ju väldigt fint i rött, mossgrönt, ljusrosa, brunt och svart :)

Brunt skulle nog va jätte snyggt :-D

Hej!
Vi har allt vi kan hitta i rosa till vår fjording.Hon är jättesöt i det.

Först, det heter ljusbrunblack och ingenting annat.

Mitt sto har rött och svart som sina färger, med betoning på rött. Min valack har blått, men det märks inte så mycket nu eftersom han jobbar på ridskola.

Jag brukar tänka ljusbrunblack = rött, musblack = blått, rödblack = grönt och vitblack = lila. Men det är i mina framtidsdrömmar. :p

31040932.jpg

Jag har allt möjligt till min ljusbrunblack.. Mörkgrönt, blått med lite röda detaljer (både däckelunderlägg och schabrak) och brunt är dock övervägande :) Träns, sadel och skydd osv är svart..

Blått schabrak m röd/vit kantband, tycker han passar i det :)
23031_1279719591.jpg

Ett brun/turkost täcke :)
77778_1280095971.jpg

Och såklart Ceros vagn!
22107_1286031508.jpg

Jag gillar starka färger till min ponny som är rödblack. Snyggast är hon i grönt tycker jag.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 216
Senast: Capybara
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
412
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 338
Senast: Silje
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka