Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
En häst i stallet där min häst står har exakt samma färg. Han har ett skotskrutigt schabrak, ett ljusrosa & ett vinrött.
De vinröda är jättefint på honom, speciellt med hans vinröda lindor och nackludd Prova dig fram.
Min foderpålle har exakt samma färg... På hans hoppsadel har jag nogatbrunt schabrak. Tycker det är super snyggt
Till dressyren brukar jag ha grått i olika nyanser.
Färger som är lätta att kombinera och dessutom snygga är ju jordfärgerna sand, oliv, brun etc. Marinblått, vissa gröna färger, vitt, olika nyanser av blått och grått passar också. Dom flesta färgerna passar ju brun häst.
Hästmänniskan På Irland är det inte ovanligt. Finns auktioner av olika kvalitet. Det här skulle jag säga är en av de mer seriösa. Ett bra sätt att få...
Ekonomi & Juridik Det står typ 80 hästar på anläggningen där vi hyr plats. Vår stallägare har aldrig nämnt att hon vill ha passen. Hon skulle ju behöva...