färg till mörkbrun häst.

FadeAway

Trådstartare
Nu har ju fuxarna varit i överlag.

Det gäller lindor och shabrak.
Hästen har en svart hoppsadel och en brun dressyrsadel

7336.jpg

e75d.jpg

Jag har redan för mycket lindor men jag tror inte på det :angel:
vilka färger gör sig till honom :p

Sv: färg till mörkbrun häst.

En häst i stallet där min häst står har exakt samma färg. Han har ett skotskrutigt schabrak, ett ljusrosa & ett vinrött.
De vinröda är jättefint på honom, speciellt med hans vinröda lindor och nackludd :) Prova dig fram.

jag skulle satsat på grått till hoppningen o beigt i dressyren!
han kan ju ha de flesta färger, grönt, blått osv

Den färgen han har passar ju i allt:smirk: Marinblått tycker jag är fint. Vinrött i dressyren, marinblå i hoppningen.

Min foderpålle har exakt samma färg... På hans hoppsadel har jag nogatbrunt schabrak. Tycker det är super snyggt :)
Till dressyren brukar jag ha grått i olika nyanser.

olivgrönt! älskar den färgen :love: den rekomenderar jag också.

Mörkblått, grått, mörkvinröd (gillar eg inte vinröd men endel är fint),creme ,beige, mörk skogsgrön.

din häst skulle va jätte fint, i vit, creme, beigt osv, fräscha färger :D vill du ha mer färg så testa marin blått eller grå. :)

Färger som är lätta att kombinera och dessutom snygga är ju jordfärgerna sand, oliv, brun etc. Marinblått, vissa gröna färger, vitt, olika nyanser av blått och grått passar också. Dom flesta färgerna passar ju brun häst.

Vitt, beige, sand....alla ljusa toner av vit/cream

Marinblått kankse.

Fin häst:)

oliv, beige, vanilj, marin, grön, GRÅTT.... listan kan göras LÅÅÅNG...
glömde vinröd:love:

Min häst har samma färg när han har svart utrustning har han rött, vinrött eller blått. Han har lila täcke

Har köpt en hoppsadel nu i färgen new market och har ingen aning om vilken färg som passar till det någon som har en ide?

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
879
Senast: Lisen82
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 445
Utrustning Köpte för ett tag sen en begagnad ljusbrun prestige sadel (det var den enda som satt bra på min häst) Gillar inte färgen, vill hellre ha...
Svar
6
· Visningar
1 248
Senast: caballus
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka