Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Japp, jag håller med, hon är blåmaskad. Inom perservärlden brukar man säga "blå colorpoint". Varför har hon ingen stamtavla..? Jag läste ju i den andra tråden att du var intresserad av utställning, och du kommer tyvärr aldrig kunna ställa ut henne utan stamtavla. Inom huskattsklassen så uppskattas inte katter som ser ut som raskatter.
Återigen: perser har inte öppen novisklass, så du kan aldrig få en perserstamtavla till henne. Som XLH kan du få dispens att använda henne i rasren avel, men aldrig ställa ut. Tyvärr.
Trädgård & Växter Detta.
Själva hoppas vi kunna ha budgetutrymme för en bra GPS-styrd robotklippare kanske nästa sommar, men det är förstås en helt annan...
Hästmänniskan Ja som sagt jag tror de är naiva. De vet inte hur kostsamt det kan bli.
Att man inte har liv säger jag inget om, men just vetvård. Sen...
Övr. Grenar Jag såg att Göteborg Hästsportklubb har fått stipendiepengar för att bygga upp en hinderpark på Göteborg Horse Park, tanken är träningar...