Färga läder??

Capricorn

Trådstartare
Kan man färga brunt läder svart med något medel??
Typ om man har ett brunt träns och vill ha det svart:)

En tanke som slagit mig.

Sv: Färga läder??

Narvsvärta! Finns i flera olika färger. Sugs in i lädret, lägger sig inte ovanpå som färg.

Står det om att färga läder där? Har jag missat totalt..

det går att söka inom tråden..!
jag sökte på "färga" och fick upp 2 inlägg (#152 och #352), så sök där eller läs igenom allt, för det står mkt bra att veta:)

Eller sök allmänt, fick upp 3 sidor med trådar som på olika sätt handlar om att färga läder....

narvsvärta är det bästa, men öva på nåt skräp-läder i samma färg först - lätt att det blir ojämt/flammigt ;)

Liknande trådar

Utrustning Köpte ett begagnat träns, och hela tränset hade fått sig ett oljebad! 🫣 Där det bara är läder har jag lyckats få det ok genom att...
Svar
5
· Visningar
892
Senast: Fibusen
·
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
613
Senast: skiesabove
·
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·
Tävling Hej! Brun Dressyrsadel, brunt träns, svart kavaj och svart hjälm. Ska jag ta mina svarta eller bruna stövlar? Schabraket blir nog lila...
Svar
8
· Visningar
919
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Diskbråck