JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Avel
Trådstartare
Trådstartare
ameo
Startdatum
Startdatum
6 Sept 2003
Svar
Svar
20
Visningar
Visningar
3 529
Bukefalos 30 år!
Nej, inga bilder på Veigur på hemsidan. Men jag kan maila dig hemifrån i helgen
Någon med samma problem hos Klarna?
Juridik & Ekonomi När jag ska handla med Klarna behöver jag numera både logga in med bank-id och använda en verifieringskod som skickas till telefonen...
Startad av Görel
26 Aug 2026
Svar: 21
Visningar: 799
Allmänt
Färger!! Skimmel,gul?
Avel Går i tankar på att betäcka ett sto hemma. En skimmel. Vet ej mycket om homozygot och alla anlag de kan ha… född svart. Betäckt tidigare...
Startad av auurra16
23 Sept 2025
Svar: 2
Visningar: 642
Avel
VESTRUM schabrak, ilands problem!
Utrustning Alltså hur gör ni ?
Jag som person vill att allt ska matcha färgmässigt och dylikt,
Fick hem för nåt årsen en svart huva där vestrum...
Startad av Idaw83
2 Nov 2025
Svar: 0
Visningar: 313
Utrustning
Hjälp med sista-minuten hingstar
Avel Mitt sto har inte tagit sig på semin och "lång historia kort" så beror det antagligen på att hon visat sig ha mögel i livmodern. Den är...
Startad av Arne
4 Aug 2026
Svar: 5
Visningar: 513
Avel
Vad gör vi? Del CCXXXVII
Tjatter Jag råkade andas för nära min största spindel så hon sprang och gömde sig, så det blev inga foton idag. Det här är helt seriöst ett...
Sel
4 minuter sedan
SHL 26/27
Tjatter Jag följer inte SHL så mycket nu när jag bor i Australien, men jag är ett stort HV71 fan då både min pappa och farbror spelade i HV på...
Seabaz
43 minuter sedan
Vad ska min son betala?
Samhälle Det tror jag ingen vill. Kanske läge att tänka lite på hur man uttrycker sig i denna tråd?
Niyama
Idag kl 22:51