färger på Hampa Pro

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare BeastieBabe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 745
B

BeastieBabe

jag sökte lite och hittade bara svarta och bruna i sverige, jag fick nyss tag på ett par gråa och kollade upp om dom fanns innan jag budade.. men närmase fanns i norge för dryga 800 svenska kronor :eek: så jag gjorde kanske ett kap..

har nån av er sett någon svensk återförsäljare av gråa hampa pro?

Sv: färger på Hampa Pro

haha, eftersom det var mina gråa du köpte :D så kan jag svara på att jag har köpt dem i sverige. närmare bestämt några mil utanför kalmar :)

Jag har sett lite överallt. T.ex. i somras var vi i Bräkne-Hoby där det fanns i en butik (den hette typ något med "häst & skinn" eller om det kan ha vart läder). De var typ en hörna med lite ridbyxor, grimmor, benskydd, lindor, något träns, nåt schabrak m.m. men det var ytterst litet sortiment. På den andra halvan i butiken såldes det väskor, skärp m.m.. Men där hade dom i alla fall Hampa ev. kan det annars ha varit Catago Pro skydden i vitt, svart, brunt och grått.

Har även sett på nätet på någon sida i Sverige i af men minns just nu inte var. Men kan kolla upp om det skulle vara så. :)

PrinceFair skrev:
haha, eftersom det var mina gråa du köpte :D så kan jag svara på att jag har köpt dem i sverige. närmare bestämt några mil utanför kalmar :)
aha! då känner jag mig lite säkrare, jag kollade på alla (1) omdömena först efter auktionen var slut och tankarna for genom huvudet om alla oseriösa traderare man hört talas om..
men nu är jag lugn, nu vet jag vem du är ;)

fan, gäller bara att köpa häst snart nu då :angel:

Liknande trådar

K
Utrustning Tänkte köpa ett par Hampa Pro skydd till d-ponnyn imorgon. Vilken färg är snyggast? Velar fram och tillbaka, vit, brun eller svart...
Svar
7
· Visningar
848
Utrustning Jaha, nu har jag drabbats av I-landsproblem. Förutom att jag muttrat mig igenom två ridsportsbutiker för att få tag i utrustning i RÄTT... 2
Svar
28
· Visningar
2 307
Senast: Maran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Dalmatiner
  • Leverera valp vid 12 veckor?