Färger/Tävlingsutrustning (kavaj)

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Supersonic_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 686
S

Supersonic_

Någon som har någon idé om vad jag kan ha för färger till min ponny? Hon hade tidigare blått men det har ju nästan alla. Hon är en mörk skimmel.
Vill ha någon häftig färg, som man är ensam om, och man kan ha både täcken, benskydd och schabrak i :d

Och vet någon var man kan hitta kavajer i ovanliga färger? Gärna i samma färg som hästens "nya" färg :D

Skimlar tycker jag passar i nästan alla färger, gillar själv lite naturliga färger som grått, vinrött, beigt/cremefärgat, brunt, grönt och svart.

Men du kanske kan choka lite med lite mer ovanliga färger?
Oranget, bejbyblått, ljusrosa, turkost?

Grått är fint men kanske på lite ljusare skimlar.
Mörkblått, eller är det för tråkigt? Skulle nog jag ha.

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 513
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
4 025
Senast: jemeni
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
  • Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
24 106
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka