Färgglada Filtar

r_freddy

Trådstartare
Vet att någon har tippsat om en hemsida tror det var tysk som säljer filtar i alla möjliga färger :) Men så klart hittar jag inte den tråden.

Tippsa gärna om var man kan få tag i lite kortare filtar som man kan ha till
tävling. För min älskade pad vägrar jag byta ut :D

Sv: Färgglada Filtar

Ingen mer som vet någon bra sida för filtar med färg *vill också veta ju :D *

Jag är ute efter en helröd filt som kostar lite :angel:

Det ska stå att jag är ute efter en helröd filt som kostar så lite som möjligt :D

Du får nog vara beredd att ge minst 400 kr för en filt...
Jag fick min för 550 kr (hållbar och jättefin röd färg) när jag gav upp internetbutikerna och gick till en hästaffär istället :)

jag vet vilken tysk sida du menar men har bokmärket på en annan dator och hittar den inte när jag googlar... om du inte fått reda på det efter helgen ska jag skicka länken till dig :)

*kl*

Jag vill också jättegärna ha tips på vart man kan hitta snygga filtar, samt gärna enkla ullpaddar att ha under... Så ni får gärna PM:a mig med om ni har tips:)

Jag fick min för 550 kr (hållbar och jättefin röd färg) när jag gav upp internetbutikerna och gick till en hästaffär istället :)

Tyvärr har ju många av oss för långt att gå;) Suck, undrar när någon ska bönhöra mig och öppna en westernbutik med bautasortiment i grannskapet... Eller inom 20 mil iallafall:angel:

Tyvärr har ju många av oss för långt att gå;) Suck, undrar när någon ska bönhöra mig och öppna en westernbutik med bautasortiment i grannskapet... Eller inom 20 mil iallafall:angel:

Har du en "vanlig" hästaffär i närheten? Isåfall kan du fråga om de har möjlighet att ta in. Bara för att de inte har det inne hela tiden kan det finna chans att de kan ta emot en beställning.

hmm konstigt, länkade till den sidan igår här i tråden men inlägget är visst borta?
gomeier.com är det iaf :) Finns hur mycket fint som helst på den sidan :love:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
636
Senast: morgaine
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
881
Senast: Lisen82
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 898
Senast: Ragdoll
·
Dressyr Får jag stöta och blöta en galoppombytes fundering med er? Min valack har inte befästa byten ännu, det ena blir oftare rätt än fel men... 9 10 11
Svar
211
· Visningar
24 088
Senast: Nevermind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka