Färgglada träns!

Söker du på Biothane träns så kommer det upp en del mindre försäljare. Många av de kan även göra träns på beställning. Jag gillar verkligen Biothane- materialet.

Personligen föredrar jag biothaneutrustning från Running Bear, om jag får välja, men då lär en beställa från USA. I mitt tycke är de bäst i både kvalitet och passform.

Marylot ligger lite lägre i prisklass och är nog enklare/snabbare att skicka efter från Sverige. Googla på Goedhard så borde hemsidan dyka upp!

Liknande trådar

Utrustning Är det någon som har erfarenhet av Affectumsadlar? Det är ett relativt nytt märke, framtaget av en svensk sadelmakare. Jag har fått tips...
Svar
7
· Visningar
698
Senast: emma-vsm
·
Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
928
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 929
Senast: Görel
·
Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
351

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka