färghjälp! (kom igen nu;))

nemesis

Trådstartare
så var de dags för gbg horseshow, å denna gången SKA ja dit!!!:bump:
och nu söker jag hjälp hos er ytterst modekunniga och heeelt insatta bukefalister med färgtips till min nya (förhoppningsvis, papper skrivs på torsdag;)) halvblodsdam!:rofl:
nu snackar jag inte färg på täcke eller så, iaf inte utetäcken, de har hon.( beige/och brunt, heeelsnyggt:angel: )
utan ja vill ha tips på schabrak färg, lindor, stalltäcke, grimma osv:)
gnugga modeknölarna å hit me lite tips!!!
för att underlätta ert ytterst komplicerade kulörbestämmararbete, sticker ja in en bild. (ja vet, ja fotar som en halt älg)
håll till godo! //emelie och rappan!:banana:

http://www.bukefalos.com/g/files/1/2/0/9/9/IM001211.JPG

Sv: färghjälp! (kom igen nu;))

Åh! Creme och mörkgrönt hade blivit :love: :d på den hästen!

Väldigt fin häst också! :bow: Fin rumpa och rygg och proportionerlig ser hon också ut att vara! :)

creme och mörkgrönt!:)
de va precis de färgerna jag funderat på!!!
tack för de fina kommentarerna, jo hon e super i kroppen, bilden e kass men ändå:bow:

Mörkblått??

fast creme och mörkgrönt är väääldigt fint (kanske?) på den hästen också :d

håller med överstående =) super snygg häst :love:

Jag tycker creme & mörkgrönt skulle vara väldigt fint , men jag tror även blått skulle passa :D

SNYGG HÄST :D

Efter lite funderande...

Sandfärgat (eller kitt eller vad det nu heter ;) ) skulle nog också funka. Eventuellt brunt, beror på hur röd hon är i verkligheten.

Om du ska ha blått så ska det vara ljusblått absolut inte marinblått. Mörkblått (tänk midnattsblå) skulle däremot kunna funka.
men mörkgrönt och creme, det bara _måste_ du ha! :D

creme, beige, olivgrön, mörkgrön, mörkblå
på läder antingen svart el mörkbrun

Håller med om alla gröna och offwhite, creme , mossgrönt, beiga nyanser.

JÄTTEFIN häst! :) Jag skulle också behöva lite färghjälp ..

oki! tack för alla tips, å tack till alla fina kommentarer!!!:bow:
(va stolt man blir då...:rofl: )

Wow, jättefin häst! :3
Tankarna jag hade var creme, nån grön, marinblå eller ljusblå. I vilket fall gjorde jag en liten moj som du kan se på. Inte så många färger, men jag tappade tålamodet. mörda mig gärna för den XD

http://i2.tinypic.com/t8u1yc.jpg

Ha de gött och lycka till! :D

efter Lajkes lilla färgmatchning tycker jag absolut att vanilj e den bästa färgen. köp vaniljfärgat schabrak med olivgrönt kantband från mias!:p

Lajke skrev:
Wow, jättefin häst! :3
Tankarna jag hade var creme, nån grön, marinblå eller ljusblå. I vilket fall gjorde jag en liten moj som du kan se på. Inte så många färger, men jag tappade tålamodet. mörda mig gärna för den XD

http://i2.tinypic.com/t8u1yc.jpg

Ha de gött och lycka till! :D
men...! va coolt! tack så jättemycket för att du la ner tid på att visa mej!:bow:
grå var himla coolt på henne!
tack igen//emelie å rappan!

hampis skrev:
efter Lajkes lilla färgmatchning tycker jag absolut att vanilj e den bästa färgen. köp vaniljfärgat schabrak med olivgrönt kantband från mias!:p

du har rätt, vanilj va himla läckert! kanske ska matcha med olivcreme lindor oxå...hmmmm (tänker så de knakar):rofl:
tack för hjälpen!

Mandy_Loves_Vera skrev:
Ljusblått helt klart :D
mmmm, de va snygg brytning med det ljusblåa! hon ser så himla röd ut på denna bilden, och de blåa va snyggt, säkert även i verkligheten!:d
(kommer köpa ett i varje färg, å leva på nudlar till 2009:rofl: )
tack för tipset//emelie å rappan

Haha XD
Om du kan, så kan du ju försöka åka till GK´s/Ullared. De har asbilliga och FINA(Och hållbara) Schabrak! :D Och såklart lindor, grimma, grimskaft, täcken etc. :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka