Färglada dansande rutor vid start

AgentCarter

Trådstartare
Min data har börjat med att då och då när den startas/går igång efter viloläge visa olikfärgade dansande rutor en stund. När sonen slog på tagentbordet idag kom det tecken i rutorna.

Antar att det är ett virus som hittar på detta men hittar inget när jag söker med norton eller malwerebytes.

Någon som har en idé vad det är och hur jag får bort det? Hittade ingenting när jag googlade "dansande olikfärgande rutor":p

Sv: Färglada dansande rutor vid start

Kan lika gärna vara ett krånglande grafikkort eller krånglande drivrutiner till grafikkortet. Tror mer på det faktiskt. Men det är svårt att säga när vi inte vet alls vilket märke eller modell det handlar om.

Samma gamla Asus som innan... Modellen kommer jag inte ihåg, kan inte kolla nu heller men är lite över 3 år gammal.
Men vore bra om det var datan som strular och inte något virus, så slipper jag tappa helt tilltron till mina program

Har jag sedan den strulade från förra månaden;)
Den är döende sen en tid tillbaka och jag lägger över filer konstant så är bra att veta att man slipper ta med sig skit till nästa.

Liknande trådar

Kropp & Själ Postar här på buke för att se om det finns någon med sjukdomen eller som känner till den. Jag söker men ljus och lykta för att få hjälp... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
29 120
Senast: lewellyn
·
Övr. Barn Trodde aldrig jag skulle behöva starta en tråd om detta men jag behöver ösa ur mig allt, och så behöver jag råd om hur jag ska göra med... 5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 879
C
IT & mobiler Sitter vid min mammas dator, internet har inte fungerat på månader, nu har jag fått igång det (tillfälligt, mycket strul, går inte att... 2
Svar
34
· Visningar
3 126
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Min dator har fått spel. Idag har den startat om sig 8 gånger, oftast brukar den nöja sig med 2-3 gånger på en dag. Nu tycker jag att... 2
Svar
24
· Visningar
2 397
Senast: Prosit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka