Färglada se hit!

KasperTim

Trådstartare
Sett att det finns rosa,lila, röd tråd :) MEN nu vill jag se alla färg kombinationer här ! Jag älskar att spöka ut min häst i alla möjliga färger speciellt om folk rynkar på näsan åt oss XD Så får se era hästar i färgade träns, fräcka schabrak, lindor, skydd ja you name it ;) bara fantasin sätter gränser!!
Visa bilder :D

:bow:

Sv: Färglada se hit!

ÅÅÅHhhh va rolig tråd. Jag har beställt en sadel som är brun och orange. Så nu vill jag ha Orange lite längre schabrak pga att jag har westernsadel (fast liten i längden, typ 57cm lång) och jag har hittat billiga benskydd på hööks http://www.hooks.se/product.aspx?productid=610755&deptid=4&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC Klicka på de Oranga

Så jag vill gärna se ni som har ORANGA SET Tar hemskt gärna emot tips på oranga schabrak (ej dyra dock)

Inte sådär värst utspökat kanske men många av mina dressyrkompisar är inte överförtjusta i mitt underbara set från Mias RS:

IMG_6075.JPG

(solen gör att det ser lite blekare ut än vad det egentligen är, men hittade ingen annan bra bild)

Horze brukar ju ha massa utrustning :D jag har nog miljoner sidor med häst saker kan ju skicka pm till den som vill ha sidor med mkt färgglatt!

Jo men just oranga schabrak brukar de va dåligt med... Svindyra för över 400spänn finns men man tycker att man borde få tag på billigare oranga schabrak...

Jo men just oranga schabrak brukar de va dåligt med... Svindyra för över 400spänn finns men man tycker att man borde få tag på billigare oranga schabrak...

Såg just ett på MIAS RS, är ganska sugen på ett sånt åt min svarta skönhet :D

Liknande trådar

D
Utrustning startar en tråd som motsvarar "det fulaste jag vet"-tråden, och hoppas på att det inte redan finns en sån här tråd :).. jag börjar...
Svar
2
· Visningar
740
Senast: DonLunarJuni
·
Utrustning Jaha, nu har jag drabbats av I-landsproblem. Förutom att jag muttrat mig igenom två ridsportsbutiker för att få tag i utrustning i RÄTT... 2
Svar
28
· Visningar
2 312
Senast: Maran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka