Färgtråd - brunt läder till "svartbrunskimmel"

Maran

Trådstartare
Ursäkta, ev. för stora bilder. Till matchningsfreaken: Vilka färgkombinationer på schabrak m m tror ni funkar för att knyta ihop min häst, som klär bäst i svart egentligen, med de begagnade sadlarna? Dessa råkar vara bruna. Att det ändå blev bruna sadlar var en kompromiss - de passade hästen, mig och plånboken. Stübbensadeln ska bytas ut mot en dressyrsadel så småningom. Har köpt ett brunt träns som matchar sadlarna.

Häst i sommarkostym, blir mörkare på vintern:
275425083BedpIn_ph.jpg

Siegfried VSD: Fel modell, men färgen är densamma:
wotanvsd.jpg

Jacson Celine: Det bruna lädret är snyggt, men det oranga (är ljusare IRL)... :eek:
jaccel.jpg

Sv: Färgtråd - brunt läder till "svartbrunskimmel"

Personligen tycker jag att din häst kommer att passa jättebra i brunt! Bättre än i svart... :D

Schabrak-färg: naturfärger som brunt, beige, grå går nog jättebra, men även mörkgrönt. Jag har en favorit och det är marinblått tillsammans med brunt - speciellt om du hittar ett marinblått schabrak med brun eller beige kant.

Marinblått till bruna sadlar är dööööösnyggt!:love: kunde inte föreställa mig din häst så jag vet inte om den passar i marin. Lägg ut en bild på den så blir det enklare! :)

Aha du hade lagt ut en bild, fast det funkade inte på min dator :eek:

Camilla H:
Tack för att du tror på brunt.;) Jag har grå schabrak sedan den svarta tiden, men tycker att det är sådär till brunt. Funderar på beige-brunt, men då passar det inte så bra till mina kläder. Ursäkt för att shoppa ännu mera.;) Marin+brun - har jag inte tänkt på. Det kanske kan bli bra och då stämmer det med två par ridbyxor.

_breeze_:
Jag har lagt ut en bild på hästen, syns för mig. Lägger ut en länk också. http://image28.webshots.com/28/2/50/83/275425083BedpIn_ph.jpg

Camilla H igen:
Mörkgrönt är jättefint på kusen, men så var det där med mina kläder som går mest i blått, vinrött, grått och svart...

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka