Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Men balansen mellan mineralerna då? Det är ju kanske lite svårare att se om din häst inte har en bra balans mellan mineralerna t.ex. Eller hur ser du det?
Analysera höet och att beräkna hästens behov utifrån nån formel är två helt skilda saker.
Jag kan inte beräkna min hästs behov utifrån nån formel då den är helt fel.
Men med hjälp av analysen kan jag se att "aha, i år äter min häst 125MJ per dag, då måste hon få si och så mycket foder nästa år för att hålla sig lika fin".
Lånar knapp.
Har aldrig förstått varför de som inte analyserar inte bara måste försvara sig utan dessutom "missionera", bara för att det finns en massa andra lika okunniga som räknar tiondelar på foderstaten utan sunt förnuft. Det ena är lika fel som det andra.
PL
Hej!
Kan inte du mejla skicka nån "vanlig" mejladress till mig i ett privat mejl, för jag kan ta emot dina , men jag kan inte svara!!!
Bor inte alls långt från dig!!!
Trädgård & Växter Potatisen blommar snart :nailbiting:
Kanske skulle kolla om det blivit nån potatis eller om det bara är blast. Fördelen med potatiskrukor.