Farmen 2017

Jojo, men han började ju babbla om hösnuva och armar och gud vet allt också.
Ja, antingen har han tänkt ut någon strategi för att hålla sig kvar så länge som möjligt genom att välja Stina, som i sin tur ska slå ut Syliane eller Inger = han blir vald igen, sedan väljer han en man.
Éller så tänker han helt enkelt att om Stina hunnit få 2 medaljer under denna tid på farmen så är hon en otroligt svår spelare att slå ut, trots att hon både är svag i kroppen och egentligen inte borde platsa på en farm.

Han glider ju bara med. Är inget direkt hot heller.

Nej men varje gång det väljs förstekämpe kommer nästan alltid "för gruppens bästa" med i motiveringen, och han som inte har någon funktion alls i gruppen (förutom att stöta på allt som rör sig) borde då åkt för längesen :banghead:

Även när förstekämpe valt andrekämpe med motiveringen att "dom tar den som dom tror sig ha störst chans mot" så borde han blivit vald :grin:

Nej men varje gång det väljs förstekämpe kommer nästan alltid "för gruppens bästa" med i motiveringen, och han som inte har någon funktion alls i gruppen (förutom att stöta på allt som rör sig) borde då åkt för längesen :banghead:

Även när förstekämpe valt andrekämpe med motiveringen att "dom tar den som dom tror sig ha störst chans mot" så borde han blivit vald :grin:

Jag håller med egentligen, men det är ju bara förra veckan som han kunde blivit vald till andrekämpe. Innan dess har ju kvinnor bara fått välja kvinnor. Jag var dock helt övertygad om att bettan skulle välja honom och såg ut som en fågelholk när hon valde Timmy.

För övrigt är Alex = :turd:.

Liknande trådar

Tjatter Vilka tittar? Vad tycker ni hitills om årets säsong? Vad tycker ni om årets uppdelning med två gårdar?
Svar
11
· Visningar
518
Senast: Mirre
·
Tjatter Kissade hundarna i trädgården igår kväll vid 21. Såg något konstigt i ögonvrån och kollade upp. 👽 Nu var det ju tyvärr inte aliens...
Svar
5
· Visningar
398
Tjatter En spinoff på tidigare tråd om att hitta på ett efternamn. Jag kommer byta efternamn i samband med skilsmässa. Har, som sagt, varit inne... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 121
Senast: Enya
·
Tjatter Varför är mytomaner alltid sensationella i sina berättelser? Varför "duger" det aldrig med små lögner? eller är det bara jag som i min... 2
Svar
39
· Visningar
3 022
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka