Nej, för att hon var den som hade flest halsband och därmed ett stort hot.Fick inte riktigt grepp om motiveringen till förstekämpevalet... Hösnuva? What?!
För övrigt är nog Stinas kommentar om att bläddra i mufflan säsongens bästa![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, för att hon var den som hade flest halsband och därmed ett stort hot.Fick inte riktigt grepp om motiveringen till förstekämpevalet... Hösnuva? What?!
För övrigt är nog Stinas kommentar om att bläddra i mufflan säsongens bästa![]()
Jojo, men han började ju babbla om hösnuva och armar och gud vet allt också.Nej, för att hon var den som hade flest halsband och därmed ett stort hot.
Ja, antingen har han tänkt ut någon strategi för att hålla sig kvar så länge som möjligt genom att välja Stina, som i sin tur ska slå ut Syliane eller Inger = han blir vald igen, sedan väljer han en man.Jojo, men han började ju babbla om hösnuva och armar och gud vet allt också.
Jojo, men han började ju babbla om hösnuva och armar och gud vet allt också.
Ja och just den där hösnuvan kan ju vara hur lindrig som helst. Låter skitdumt i mina öron.Han menade väl på att har man hösnuva och inte klarar av att slakta djur så har man inte på farmen att göra. Och hotet också.
Haha ja! Han tror verkligen att han är en Casanova.![]()
Inger är en klippa hittills.Inger verkar så himla rar och trevlig!
Jag hade faktiskt högre förhoppningar om CalleTrodde att han kunde genomskådat Alex och skickat ut fanskapet
![]()
Han glider ju bara med. Är inget direkt hot heller.Jag fattar verkligen inte hur i helskotta Alex, som vi alla stör oss på så förbannat, fortfarande är kvar utan att ens ha varit uppe i tinget?Han skulle ju ryka fortare kvickt bara han blev utsedd till förstakämpe.
Han glider ju bara med. Är inget direkt hot heller.
Nej men varje gång det väljs förstekämpe kommer nästan alltid "för gruppens bästa" med i motiveringen, och han som inte har någon funktion alls i gruppen (förutom att stöta på allt som rör sig) borde då åkt för längesen
Även när förstekämpe valt andrekämpe med motiveringen att "dom tar den som dom tror sig ha störst chans mot" så borde han blivit vald![]()
Hej igen!
Nu är det dags igen, kära vänner. Äventyret på farmen och Torpet fortsätter![]()
Jag tror och hoppas det, hon väljer nog Alex (önsketänkande) eller.... hmm.. SylianeÄntligen
Tror ni tejerna ff får välja en kille till andrekämpe? Om det är så, vem tror ni Stina väljer då? Om inte, vem av tjejerna blir det då?
Jag tror och hoppas det, hon väljer nog Alex (önsketänkande) eller.... hmm.. Syliane
Ja det reagerade jag med på! Man gosar väl inte hela tiden med ett djur man inte tål....![]()