Fårskinnspad från Börjes?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Trampe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 433
T

Trampe

Någon som har den padden? Hur är den?
Den är ju inte så himskans dyr... *Sugen*

Sv: Fårskinnspad från Börjes?

Vi har två....och i butiken kostar dom 345 kronor....
Jag köpte mina i butiken och då kände jag på flera stycken för jag ville ha det där ulligt mjuka.
Jag har inget ont att säja om dom, håller bra gör dom oxå men jag har iofs inte tvättat dom än.

Jag har en, funkar precis lika bra som alla andra, men den är på gränsen till min 17" sadel, precis lagom stor när man drar i den lite :p

Jag har en..kostade då i butiken 345:-, nu såg jag i lördags att de hade höjt den till 545:- :eek:

Fungerar kanonbra till min 17" håller sig Ok!
Köpte en billigare kopia på H***s, lite sämre fäller lite ludd ibland! :banana:

Har en som är helt suverän!!!
Älskar den...:love:

Jag har en och den är helt suverän!! Dn är likadan när du tvättat den. Jag brukar torktumla den,blir kanon bra. Bra köp! :)

Är det bara jag som har en fårskinnspad därifrån som är alldeles för stor för en normal 17" sadel? :confused: Men kvalitén är det inget fel på :)

hade en sådan tidigare och tycker den är helt ok dock bytade jag ut den mot en mattes correction padd då ja det är ryggkanal i den och möjligheten att mixtra med filtpaddarna i den.

Jag har nyligen köpt en fårskinnspad på börjes för 545 :-
Är väldigt nöjd med den än så länge.
Den är dock lite för stor för min 17" sadel. . men det funkar ändå. Hade ju varit snyggare om den passat perfekt :)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Nybörjare på bomlös sadel. Hittade en begagnad från hööks som endast är provad. Padd under och allt såg fint ut. Men så när jag...
Svar
4
· Visningar
538
Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 154
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 096
Senast: Görel
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
630

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka