fårskinnspad med knallskär översida!

bigganl

Trådstartare
En bakant skulle till Ullared och jag bad henne köpa med en fårskinnspad. Det gjorde hon och den känns bra men översidan är illande, skrikande knallskär. Varför tillverkar de något sådant? Jag fattar inte. Varför inte neutralt vit eller svart. Det kan väl knappast vara någon som vill ha skär färg till hästen? Jag hoppas verkligen inte det syns mycket av färgen för den är inte vacker.

Sv: fårskinnspad med knallskär översida!

Det är väldigt poppis med sånna hos ponnyungarna ;)
Så syns det faktiskt inte mycket, så det är nog ingen som tänker på det.

Färga den? Borde ju gå...

hehe
En sån har vi oxå!
Hade samma tankar som du när vi köpte den: VARFÖR???
Och "ponnyungarna" köper väl sällan en stl full...?

Men vi köpte den ändå. :D
färgen syns inte om man drar åt remmarna. :angel:

Ojdå:D Köpte ett par stigbyglar för ett tag sedan,när jag tog ut dem ur påsen upptäckte jag ROSA diamanter på sidorna:eek:
Lämnade tillbaka dem:cool:

hehe
En sån har vi oxå!
Hade samma tankar som du när vi köpte den: VARFÖR???
Och "ponnyungarna" köper väl sällan en stl full...?

Men vi köpte den ändå. :D
färgen syns inte om man drar åt remmarna. :angel:

Jag drog åt dem så mycket det gick men det var inte så mycket som jag hade velat dra. Det finns inte kardborre så jag kan dra åt det riktigt bra. Men som tur var syndes det väldigt lite. Jag funderar till och med på att "måla" en bit av ovansidan med svart tusch eller nåt.
Jag tror inte heller ponnyungarna kan ha en så stor pad och inte är den rosa heller. Knallskär. urrk!

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
17 040
Senast: Juli0a
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 721
Senast: Pratsch
·
Övr. Hund Jag var med om en händelse i onsdags som jag inte kan släppa riktigt... Jag vill gärna höra era åsikter om vad ni hade gjort i den... 7 8 9
Svar
161
· Visningar
16 667
Senast: hastflicka
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Häromdagen var det dags för yogapass. Jag hade jobbat på dagen – visserligen kontorsarbete men ändå förhållandevis rörligt då jag går...
Svar
5
· Visningar
1 243
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka