Fårskinnspad.

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Grevinnan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 954
G

Grevinnan

Är det någon som har den från Börjes???
Bra eller dålig..???

Sv: Fårskinnspad.

Den är jättebra! fast jag ska sälja min till en för jag har ingen passande häst till den :p elr tvärtom ska man väl säga..
men den är som sagt kanon!

jag hade en tidigare och den var super.

fick doclk köpa en mattes correction fårskinn sen istället för att kunna bygga upp padden mer tillfälligt, så då köpte grannen den gamla från börjes.
men pssst, tycker min nya är snyggare inte massa lurv bak utan lite mer diskret.

Såg den på Globen 2003, då såg den hur konstig ut som helst, tunn oxå, fanns typ inget ludd på. Men nu i vintras köpte min kompis den på Globen och den är jättefin! Ser ut som alla andra gör.

Köpte min för ett år sedan från Börjes. Tycker den är fin, men den är ju tunn och fungerar nog inte särskilt stötdämpande eller uppbyggande - vilket är positivt för mig - då min sadel passar som den är. Jag ville ha paden bara för att jag tycker det är sött med fårskinn under sadeln...!!! *erkänner*

Jag har 2 st. Tycker dom funkar jättebra, billiga-prisvärda!
Ser likadana ut under sadeln som dom som kostar de dubbla!

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 860
Senast: Görel
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
764
Senast: fio
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 729
Senast: Edla
·
Utrustning Hej! Vad säger ni om storlek på Animo- kavajer? Italiensk 40 sägs ibland vara motsv 34 och ibland 36, beroende på var man läser...
Svar
3
· Visningar
421
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Husky från USA, tips och råd m.m