Fårskinnspadd?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare afsana
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 1 735
Sv: Fårskinnspadd?

Jag hade den förr... och i tjocklek är det ingen skillnad mot typ fårskinnspadden från Granngården.Jag tyckte dock att den såg lite för gulaktig ut. Men men... helt klaart värd sitt pris när det gäller kvalitet.

sök på gamla trådar hittar du nog massor av svar.

Jag är super nöjd med mig.

är super nöjd, den där tjock,fluffig, inte ett dugg gulaktigt och "mjuk" Endel fårskinnspaddar känns ju som det är nått konstfårskinn men inte min : ) (en kompis köpte din för typ dubbla pris och tkr faktisgt min är bättre;))

Vi har sånna. Helt okej. :p

fluff.jpg

Kan du kolla det, om ingen annan hinner kolla (svara) lite mera utförligt, dvs utan tror :p

En fråga till : Det står att det är strl. 16/17" Vad är det då? Den passar alltså inte sadlar som är 18"?

På min är det kanal och inte fårskinns kant precis där sadelkåpan går ner. jätte bra! helt klart värd pengarna..

Min har kanal. Jag har haft den i ca 3 år nu och den är lika fluffig och mjuk förstfarande. Köpte dessutom en till härom veckan. Jag hade min pad på en 17,5 tums sadel och det gick fint. :)

Dom är helt klart värda sitt pris! Dock lite stora i storleken tycker jag då den är förstor för min 17" sadel.

Får man fråga hur mycket den kostar...? Och hur lik är den Mattes, behöver nämligen en större till den nya sadeln...

Diana

vi har två fårskinnspaddar från börjes. min är jättebra som jag köpte förra året. mammas är inte lika bra men dullt godkänd för det priset. min är bättre än många som är dyrare! mammas är lite mer platt framtill vilket också kan vara bra för ibland kommer paddar i vägen för händerna tycker jag.

jag vet vad den kostar, men vet inte om man får skriva det.:confused:

Personen i fråga kan väl antingen dra fram katalogen eller surfa in på hemsidan. Så jobbigt är det väl inte ;)

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver tvätta fårskinnspadden som jag har på tömkörningsgjorden. Har hittills fungerat bra med att torka och borsta rent men nu går...
Svar
17
· Visningar
765
Senast: Görel
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Vid världscupfinalen i Basel bjöds välfärdsgruppen R-Haltenswert in för att granska hästhanteringen. Trots arrangörens öppenhet...
Svar
0
· Visningar
66
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 946
Senast: Görel
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Två eldsjälar inom fälttävlan belönades med medaljer när R&B Eventer hade upptaktsmöte inför 2025.
Svar
0
· Visningar
59
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka