Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vad kostar dom då?
Jag har bara sett "fejk-fårskinns-paddarna" därifrån..
Dom såg ju dock helt ok ut. Det du ska tänka på är väll att det ska vara som en "tunnel" på själva padden, eller om du kanske kan sy till en sådan själv.. sedan ska du ju bara använda padden om du har behov utav den, ligger sadeln bra så är det ju bara onödigt att lägga under en pad vilket gör att sadeln uppenbarligen kommer ligga sämre..
va där i fredags o skulle eg. inte ha några mer fårskinnsgrejer, men när jag fick syn på det så slank 2 nosludd, en padd till sadeln o en sadelgjordstunnel ner i kundvagnen
Nosludden kostade 50 kr/st, tunneln 200 o padden 300 och det verkar va SUPERFIN kvalitet, alltså äkta o allt.
Padden va mkt snyggare än Börjes (som jag bara kollat på).
Har som sagt inte tvättat den från Ullared än, eller ens använt den så jag vet ju inte hur den blir sen, men den SER superfin ut!!
Trädgård & Växter Jag dreglar när jag ser de radiostyrda som klipper vägverkets slänter. Kan köra i mer än 45 graders lutning och slår ner sly.
Men jag...