fårskinnspaddarna på ullared

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Uddatyp
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 036
Sv: fårskinnspaddarna på ullared

Vad kostar dom då?
Jag har bara sett "fejk-fårskinns-paddarna" därifrån..
Dom såg ju dock helt ok ut. Det du ska tänka på är väll att det ska vara som en "tunnel" på själva padden, eller om du kanske kan sy till en sådan själv.. sedan ska du ju bara använda padden om du har behov utav den, ligger sadeln bra så är det ju bara onödigt att lägga under en pad vilket gör att sadeln uppenbarligen kommer ligga sämre..

behöver en padd...dom kostar 249kr...frågade om de va äkta fårskinn o dom sa att de va de..känns som fårskinn med.

Det var ju grymt billigt!!!!
Jag betalade 345 på Börjes men den är mjuk och fin och ingen tvekan om att den är äkta.

*grr* och hör sitter man uppe i norr och ka inte få tag på en padd under 500kr, inte ens begagnad..

hoppas dom finns kvart nr vi pker till gekås i början på december!

Jag som ska dit imorrn....

va där i fredags o skulle eg. inte ha några mer fårskinnsgrejer, men när jag fick syn på det så slank 2 nosludd, en padd till sadeln o en sadelgjordstunnel ner i kundvagnen :d
Nosludden kostade 50 kr/st, tunneln 200 o padden 300 och det verkar va SUPERFIN kvalitet, alltså äkta o allt.
Padden va mkt snyggare än Börjes (som jag bara kollat på).
Har som sagt inte tvättat den från Ullared än, eller ens använt den så jag vet ju inte hur den blir sen, men den SER superfin ut!! :love:

verkar skit bra...har ej öppnat min än...köpte den i fredags..:) väntar till de blir finare väder så den slipper bli blöt;)

dom är kvar nu iallafall,. och jag känner de som jobbar på avdelningen och de sa att de skulle ha kvar de ett bra tag framöver!

Och resan för min del har blivit inställd pga. ryggen =(

Så ingen shoppning för mig inte, merän på nätet.. *sucka*

Men förhoppningsvid håller ryggen för en resa i januari...

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver tvätta fårskinnspadden som jag har på tömkörningsgjorden. Har hittills fungerat bra med att torka och borsta rent men nu går...
Svar
17
· Visningar
764
Senast: Görel
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 933
Senast: Görel
·
Utrustning Min dotter har börjat rida lite :love: Hon har hittills ridit i varmfodrade stövlar, men nu när dom byttes ut mot gummistövlar så insåg...
Svar
1
· Visningar
183
Senast: clusia
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V