Fårskinnsvojlock!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Frida89
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 507
F

Frida89

Är ute efter en vojlock i äkta fårskinn, dressyr.
Var hittar man en billigast? :)
Tusen tack!

Sv: Fårskinnsvojlock!

Kolla om du hittar någon begagnad på bukes radannonser, blocket eller något annat annonsställe.

ok, tack!
Ingen annan som har förslag på affärer eller märken som säljer bra och billiga???

:banana:

Är ute efter en vojlock i äkta fårskinn, dressyr.
Var hittar man en billigast? :)
Tusen tack!

Jag har en christs som jag tycker är bäst i kvalité samt en annan som jag inte minns namnet på. Den är sämre i fårskinnet men nändå ok att använda. Har också en pad som jag använder ovanpå en mjuk vojlock.

Men vojlockarna har jag enbart, så hästen har fårskinnet direkt mot ryggen. Man får tvätta ofta och även där är christs bättre, lika fin tvätt efter tvärr, den andra har inte hållit fluffet lika bra och torkar långsammare.

Sök på christs eller Horse Dream på nätet, finns bla på H***biten i Stockholm eller fanns i alla fall.

Eller begagnade, prova det först!

H**ks har ju, kolla deras hemsida, kvalite vet jag inte men deras övriga fårskinns produkter tycker jag e bra.

Liknande trådar

Utrustning Vet ni om det finns några vinterridstövlar som är fodrade med äkta fårskinn? Jag hittar bara med fuskpäls vilket jag upplever att det...
Svar
2
· Visningar
269
Senast: Bison
·
Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 290
Senast: sweep
·
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 331
Utrustning Hej! Nybörjare på bomlös sadel. Hittade en begagnad från hööks som endast är provad. Padd under och allt såg fint ut. Men så när jag...
Svar
4
· Visningar
546

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka