Fästingsaliv kan döda maligna celler

Problemet är att de är fortfarande äckliga små jävlar :yuck: :wtf: Jag har plockat många på katterna men i somras var det första gången en jävel försökte bita mig och den klättrade omkring i mitt hår i 12 timmar (jag hysteriskt kliande över det som rörde sig och trodde jag blivit galen tills jag tog den).

Den brann när jag fick tag på den kan jag säga! :devil:

Coolt!

Jag har typ slutat vara rädd för fästingar sen jag upptäckte dess överman i somras: Älgflugor.
:eek::arghh::arghh::yuck:

Kanske är dags att komma över min extrema fästingfobi. Att friluftsliv är nyttigt vet ju alla, nu kan det även bota cancer... :up:;)

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu har man tydligen kommit fram till att skådespelaren Gene Hackmans fru (vars död alltså varit ett mysterium i några dagar) dog i... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
3 046
Senast: Liran
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 287
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Hej! Tänker att det är många här med olika NPF-diagnoser och tänker att det kanske finns några bra knep folk har för att underlätta i... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 428
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ Det verkar som att vi är flera som är inne i en semi-livskris för tillfället så jag tänkte att vi skulle kunna ha en egen tråd. För en... 5 6 7
Svar
139
· Visningar
11 269
Senast: Tuvstarr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka