Fått någon annans notis

Pancakes

Trådstartare
Hade fått en notis, att @aiquen citerat mitt inlägg i en tråd jag inte visste att jag skrivit i. Klickade på notisen och det var @Philosophia som var citerad. Hur hamnade notisen hos mig? :confused:
 

Bifogade filer

  • B67D3ACF-CA60-4E71-A67A-680DCA048787.png
    B67D3ACF-CA60-4E71-A67A-680DCA048787.png
    59,7 KB · Visningar: 37
Det kan ju ha lagts till multicitat som tagits bort i efterhand? De där kan ju sparas ett tag, hänt mig att jag råkat få med citat jag inte alls tänkt citera på det sättet.
 
Det kan ju ha lagts till multicitat som tagits bort i efterhand? De där kan ju sparas ett tag, hänt mig att jag råkat få med citat jag inte alls tänkt citera på det sättet.

Ja, så skulle det ju kunna vara. Tänkte inte på att multicitaten.
 
Haha ja, det var ett gammalt citat från en helt annan tråd som låg kvar! Gick in och tog bort det i efterhand när jag såg att det hade slunkit med i aktuell tråd. Men jag postade aldrig ens något i den andra tråden så förstår om det var helt out of the blue. Sorry @Pancakes för förvirringen! ;)
 
Haha ja, det var ett gammalt citat från en helt annan tråd som låg kvar! Gick in och tog bort det i efterhand när jag såg att det hade slunkit med i aktuell tråd. Men jag postade aldrig ens något i den andra tråden så förstår om det var helt out of the blue. Sorry @Pancakes för förvirringen! ;)

Ja det förklarar ju saken :) jag hade glömt att multicitaten kan hänga med.
 

Liknande trådar

Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
438
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
1 860
Senast: Daff
·
Bukefalos Jag försökte svara och sedan multicitera ett inlägg men det dyker aldrig upp någon text eller ruta i svarsrutan där den ska dyka upp...
Svar
3
· Visningar
799
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Varför är endel häst människor inte så trevliga! Har blivit väldigt ledsen för kommentarer jag fått på mina trådar där man tror att jag...
Svar
11
· Visningar
1 946
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp