Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har varit på strömsholm och tittat på hästtransporter... Den jag fastnade mest för var ett fautras.. Men hur blir det när dom backar ut? Visst det är lågt,men hur känner dom att marken är längre ner?.. Annars verkar det släpet super bra.. Ljust och luftigt...
Det är välan också frontutlastning på dem, så man kan välja att gå framåt vid urlastning,, men vad jag fattat så är det som Pomelo säger, att hästarna lär sig snabbt att backa, vissa påstår att hästar som gärna kastar sig bakåt, gör det bara en gång men sedan lär sig att ta det lite försiktigare.
Jag har ett fautras och mina har inga problem att backa ut. Nu har jag fler alternativ (fronturlastning eller vända i släpet och gå ut bak också). Men de gånger vi har backat ut har det inte varit några problem.
Jag har oblicen (den snedlastade) och det är helt underbart att köra. Ligger hur stabilt som helst, man känner knappt att man har ett släp bakom sig. Andras släp tycker jag är heläckliga att köra då de håller på och rycker och hoppar för minsta gupp eller vindpust.
Jag tittade på sånt där 1 hästars släp från fautras..Tror inte det va möjligt att få fronturlastning på det..Får dom verkligen plats att vända i det släpet?..
Skola & Jobb
Hur hade ni hanterat denna situationen?
En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något...
Trädgård & Växter Ge inte upp hoppet om dem! Min erfarenhet är att tomater brukar återhämta sig efter lite misshandel. Om det blir kallt framöver skulle...
Juridik & Ekonomi Men man behöver ju inte nödvändigtvis låsa sparandet. Det finns ju möjlighet att spara separat på sparkonto eller isk tex.
Budget finns...