Favoriter.

Sv: Favoriter.

Det är viktigare i detta fallet att veta vilken webläsare du använder än vilket OS (operativsystem) du har :angel:

Men i de webläsare jag har i min burk (IE, Opera, Firefox och Flock) så klickar du på Favoriter/bokmärken i arkivraden så att rullgardinsmenyn öppnas
drar ner muspekaren i menyn och högerklickar
välj ordna efter namn/sortera efter namn

Det funkar inte... kommer bara upp ordna favoriter. Skapa mapp. flytta till mapp.Byt namn, ta bort.

Du ska inte öppna via "stjärnan" utan via den favoriter som ligger i arkivraden. Alltså den jag markerat med en röd oval på bilden nedan.

favoriter.jpg

Funkar det ändå inte så kan du prova nedanstående:
Håll nere ALT-knappen och tryck på F. Då öppnar sig rullgardinsmenyn.
ställ muspekaren någonstans i den
högerklicka
då kommer valet sortera efter namn vara det näst understa alternativet i den menyn du då får upp.

Tack snälla, skall prova i morgon, är för trött nu. Jag klickade där uppe och ej på stjärnan.

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 312
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
998
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 047
Senast: Enya
·
Utrustning Jag gillar montagehandskar men har aldrig riktigt hittat några favoriter. Jag gillar att ha ett ställe att köpa samma modell på hela...
Svar
13
· Visningar
765
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka