TeamLundVer
Trådstartare
Jag har varit förkyld sedan oktober, inget konstigt med det då jag har barn i förskoleålder och därmed räknar med att vara förkyld t om april.
men de senaste 3,5 veckorna har jag haft, vad jag kallar, feber varannan/ var tredje dag. Dessa dagar är jag inte bara förkyld utan blir helt slut och snurrig bara av att gå ut i köket.
Börjar bli evigt trött på detta nu och sätter mitt hopp till att ngn bukare har tips på hur jag ska bli av med detta elände.
Har ett jobb med väldigt mycket möten (Som jag håller i) och som måste ställas in när det är som värst så nu börjar det ställa till lite kaos där.
Jag hinner ju inte med det jag ska om jag är hemma sjuk varje vecka.
För att förtydliga: jag har en normaltemp på 35,5 (väldigt lågt, jag vet) och det jag kallar feber är morgontemp på 37,5-37,9 grader i samband med frossa och absolut ingen ork.
Någon som har lite tips på vad jag kan göra?

Börjar bli evigt trött på detta nu och sätter mitt hopp till att ngn bukare har tips på hur jag ska bli av med detta elände.
Har ett jobb med väldigt mycket möten (Som jag håller i) och som måste ställas in när det är som värst så nu börjar det ställa till lite kaos där.

För att förtydliga: jag har en normaltemp på 35,5 (väldigt lågt, jag vet) och det jag kallar feber är morgontemp på 37,5-37,9 grader i samband med frossa och absolut ingen ork.
Någon som har lite tips på vad jag kan göra?